Niezawodność i bezawaryjność systemów automatyki

Kontrakt Gotowości Serwisowej Wsparcia Technicznego ASTOR


Skonsultuj swój system sterowania »
zdjecie Kontrakty Gotowości Serwisowej
Gwarancja

Priorytetowe konsultacje i obsługa zgłoszeń w dni robocze, weekendy i święta

Najlepsze komponenty

Ponad 35 lat doświadczenia we wsparciu technicznym instalacji przemysłowych

Przemysłowe wykonanie

Coroczny przegląd systemów automatyki

W systemach automatyki przemysłowej niezawodność i bezawaryjność to fundament efektywnej produkcji.


Każdy przestój oznacza zakłócenie kluczowych procesów i generuje wysokie koszty, dlatego regularne przeglądy i odpowiednie utrzymanie systemów automatyki są krytyczne, by przewidywać potencjalne problemy i skutecznie im zapobiegać. W sytuacjach awaryjnych równie istotna jest możliwość natychmiastowego działania, które minimalizuje czas przestoju.

Kontrakt Gotowości Serwisowej Wsparcia Technicznego ASTOR to kompleksowe rozwiązanie, które zapewnia priorytetową obsługę zgłoszeń, coroczne przeglądy instalacji oraz pomoc ekspertów – zarówno zdalną, jak i stacjonarną, bezpośrednio w miejscu pracy instalacji. W ten sposób zapewniamy Twoim systemom najwyższy poziom wsparcia i niezawodności, a w przypadku awarii — reagujemy natychmiastowo.
Kontrakty Gotowosci Serwisowej LAU

Czym jest Kontrakt Gotowości Serwisowej?

Kontrakt Gotowości Serwisowej Wsparcia Technicznego ASTOR w zakresie systemów sterowania Emerson to umowa, która zostaje zawarta na 12 miesięcy. W jej ramach oferujemy współpracę, która polega na regularnych przeglądach, wsparciu technicznym i usługach serwisowych.



Dowiedz się więcej »

Usługi serwisowe
wsparcia technicznego ASTOR

ikona niezawodnosc

Kontrakt obowiązuje przez okres 1 roku

Obejmuje przegląd systemów sterownia Emerson oraz priorytetową obsługę zgłoszeń serwisowych
ikona

Gotowość serwisowa inżynierów ASTOR


W dni robocze, weekendy i święta
ikona ciągłość pracy

Dedykowany magazyn zamiennych części serwisowych

W przypadku awarii dostarczane są w 24h
ikona niezawodnosc

Konsultacje z ekspertami technicznymi ASTOR

W formie zdalnej i stacjonarnej bez wykorzystania Jednostek Pomocy Technicznej (JPT)
ikona

W ramach kontraktu obowiązuje coroczny przegląd systemów sterowania Emerson

Zwieńczony raportem z analizą stanu oraz przedstawieniem możliwości migracji czy rozbudowy
ikona ciągłość pracy

Kontrakt obejmuje udział 3 osób w szkoleniu Akademii ASTOR

Z zakresu diagnostyki i obsługi systemów sterowania Emerson. W ramach kontraktu ASTOR przyznaje rabat 20% od ceny katalogowej na kolejne szkolenia z oferty Akademii ASTOR

Dlaczego warto?

  • • Konsultacje z ekspertami technicznym ASTOR
    • Regularny przegląd instalacji
    • Eliminacja nieplanowanych przestojów
    • Natychmiastowa reakcja na awarie
    • Specjalistyczne szkolenie w zakresie systemów sterowania
    • Elastyczność i indywidualne podejście
    • Priorytetowa obsługa w dni robocze i weekendy
    • Raportowanie stanu instalacji
    • Bezpłatne aktualizacje oprogramowania

    To nie wszystkie nasze możliwości. Każdy kontrakt jest personalizowany i dostosowany do Twoich potrzeb. Ty decydujesz jaki zakres wsparcia jest Ci potrzebny.


    Dowiedz się więcej »
zdjęcie pracowników

FAQ



A: W ramach kontraktu zespół ASTOR umożliwia priorytetowe wsparcie w zakresie systemów sterowania. Przeprowadzamy kompleksowy przegląd instalacji, co zwieńczone zostaje raportem zawierającym obecną analizę stanu systemu, z uwzględnieniem elementów krytycznych oraz w razie potrzeby - przedstawieniem możliwości ewentualnej migracji bądź rozbudowy. Ponadto Klient ma prawo do nielimitowanych, bezpłatnych konsultacji z ekspertami technicznymi ASTOR, w formie zdalnej lub stacjonarnej. Dodatkowo ASTOR zapewnia magazyn części zamiennych, a w razie awarii dostarcza je do Klienta w ciągu 24h. Ponadto w ramach kontraktu Akademia ASTOR przeprowadzi certyfikowane szkolenie z zakresu diagnostyki i obsługi systemów sterowania Emerson, jednocześnie przyznając 20% rabatu od ceny katalogowej na kolejne szkolenia z oferty Akademii ASTOR.


A: Kontrakt standardowo obowiązuje przez okres 1 roku.


A: Standardowo umowa dotyczy systemów sterowania Emerson, serii: VersaMax, VersaMax Micro, VersaMax Nano, 90-30, PAC Systems RX3i, PAC Systems RX3i układ HA (dwie jednostki centralne), PAC Systems CPE200, PAC ME aktualizacja.


A: W ramach kontraktu masz możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego w dni robocze i w weekendy.


A: Istnieje możliwość personalizacji warunków kontraktu w zależności od potrzeb Klienta. Szczegóły umowy kontraktu serwisowego ustalane są indywidualnie.


A: Warunki kontraktu dotyczą głównie systemów sterowania Emerson, ale jeśli jesteś zainteresowany usługami serwisowymi w zakresie urządzeń Horner APG lub Astraada - skontaktuj się z nami.


A: Szkolenie przeprowadzone jest przez eksperta technicznego ASTOR. Odbywa się w formie zdalnej lub stacjonarnej - w zależności od preferencji Klienta. Uczestnicy zdobywają wiedzę z zakresu diagnostyki i obsługi systemów sterowania Emerson. Każda przeszkolona osoba otrzymuje certyfikat Akademii ASTOR.



Jesteś zainteresowany kontraktem usług serwisowych?
Skontaktuj się z nami - odpowiemy w ciągu 24h

Formularz kontaktowy

Napisz do nas - odpowiemy w ciągu 24h

*wymagane

Imię i nazwisko:*

Adres e-mail:*

Numer telefonu:*

Wiadomość:*

Twoje dane osobowe udostępnione w formularzu będą przetwarzane przed Grupę ASTOR zgodnie z zasadami.

Kontakt

12 428 63 00
PL EN